söndag 24 juli 2011

Nu har jag kommit ifatt mig själv

Jag startade den här sidan för någon vecka sedan och har sedan dess skrivit retroaktivt om det som hänt tidigare som känts relevant. Nu har jag kommit ikapp mig själv och fortsättningsvis ämnar jag skriva om saker efterhand som de sker.

Själv tycker jag att det är roligt att skriva och att få saker på pränt, och givetvis är det jätteroligt om någon läser det jag skriver och finner det intressant. Vidare hoppas jag att jag kan inspirera andra att ge sig ut på äventyr!

Jag har otroligt många expeditioner jag vill företa mig och får kämpa för att finna tid. Jag måste ta allting i den tur och ordning som jag skaffar mig erfarenhet och utrustning. Jag hoppas att jag en dag får möjlighet att bege mig till Himalaya och de riktigt stora bergen, samt Grönland för en korsning över inlandsisen. Jag har en lång, lång väg dit och här berättar jag om hela resan och alla förberedelser samt ger uttryck för mina tankar och idéer. Jag ser enormt fram emot allt jag har framför mig.

Detta är det roligaste jag vet. Och tack ni som läser min blogg.

Väl mött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar